Zet de puntjes op de i als het gaat om de relatie met jouw klanten. Hoe? Door een uitzonderlijk goede ervaring te creëren met 9+ momenten. Lees in dit blog hoe wij dit aanpakken bij onze klanten.
Voor elke marketingstrategie is het belangrijk om een specifieke doelgroep te bepalen en in te spelen op hun gedrag en interesses. Generatie Z is een doelgroep die steeds belangrijker wordt, maar hoe bereik je hen het beste? Wij helpen je met zeven handige tips.
Senior consultant en mede-eigenaar Lammert stelt zich aan je voor. Ben je benieuwd geworden naar zijn reis tot nu toe en hoe hij is als persoon? Lees dan snel verder!Â
Wil je meer uit jouw Instagramkanaal halen maar weet je niet hoe? Wij helpen je in 6 stappen aan een succesvolle Instagramstrategie voor jouw onderneming.
Ze woont in het bruisende Amsterdam, is ontzettend leergierig en weet alles van Max, Lewis, rondetijden en pitstops. Maak kennis met ons Marketing Talent Loes!
Het opstellen van een e-mailnieuwsbrief is iets waar je goed over na moet denken. Benieuwd welke tips wij voor je hebben om jouw nieuwsbrieven nog succesvoller te maken? Consultant Amber vertelt je er graag meer over.
Video is niet meer weg te denken binnen online marketing. Op dit moment is video zelfs belangrijker dan ooit en dat heeft onder andere te maken met de coronacrisis. Welke voordelen dit precies zijn en hoe je video kunt toevoegen aan jouw campagne? Wij vertellen het je graag.
Vrijdag 26 november is het weer Black Friday en ook dit jaar wordt een recordomzet verwacht. Hoe zorg je dat je als mkb’er in deze concurrentiestrijd zichtbaar blijft en online scoort? We vertellen het je in dit blog.Â
Het grootste deel van je websitebezoekers gaat niet over tot conversie. Wat gebeurt er met deze bezoekers? Hoe zet je deze alsnog aan tot conversie? Bedrijfsherkenning is een slimme en effectieve manier om van je websitebezoekers leads te maken. Benieuwd hoe je dit inzet? Wij vertellen je graag meer.
Organisaties zien vaak een hele belangrijke en waardevolle groep over het hoofd als het gaat om creëren van ambassadeurs: hun eigen medewerkers. Ja, want deze groep kun je ook inzetten als ambassadeurs! Hoe je dit doet? Ik vertel het je in dit blog.