Inspiratie.

Bij LeadLogic beschikken we over een hele berg digital marketingkennis. Die kennis willen we graag met jou delen.
Over leadlogic - online marketing
Nadat LeadLogic voor het derde jaar is uitgeroepen tot FD Gazellen, kregen we dit jaar wel een hele mooie titel: Plek 590 op de lijst van de 1000 snelstgroeiende bedrijven van Europa (FT-1000 ranglijst). In totaal staan er 29 Nederlandse bedrijven in deze lijst, uitgebracht door Financial Times, waaronder bekende namen als Spotler Group, My Jewellery en Stoov.
Tegenwoordig zijn veel mensen bezorgd over hun privacy en wat er allemaal met hun data gebeurt, met strengere wetgeving als gevolg. Omdat de zoekmachine-gigant onder druk van deze regels met een oplossing moest komen, kwam Google vorig jaar met iets nieuws: Google Consent Mode. Nu is er een tweede versie V2, met grote gevolgen voor marketeers. Wat is Google Consent Mode V2 nou eigenlijk? Wat zijn de gevolgen? En hoe word jij Consent-proof? We nemen je graag van A tot Z mee in onze blog.
Mijn eerste werkweek bij LeadLogic zit erop! Het is dinsdagochtend, de gevoelstemperatuur buiten ligt op –13(!) en ik zit aan het kookeiland thuis mijn eerste blog te schrijven. Vanmiddag heb ik een aantal kennismakingsgesprekken op kantoor staan, dus ik start lekker thuis op om alle eerste indrukken te verwerken en in alle rust deze blog te typen.
In een steeds competitievere markt is het voor business to business bedrijven belangrijk om nieuwe leads te genereren en te kwalificeren. Een manier om dit te doen is door bedrijfsherkenning te gebruiken. Maar hoe ga je te werk nadat je een interessante lead hebt herkend? Lysanne vertelt je meer over effectieve leadopvolging.
In deze blog lees je meer over mijn werkweek als Online Marketing Consultant. Nou ja, als ik volledig eerlijk ben, mijn werkweek als: Online Marketeer, Contentmarketeer en Employer Brand Marketeer. Want als ik zo naar mijn werkweek kijk, zijn dat de rollen die ik vervul. Benieuwd? Lees dan snel verder!
Ook dit jaar zijn wij weer uitgeroepen tot één van de snelstgroeiende bedrijven in Nederland. Oftewel: FD Gazelle. Hierin kwalificeren uitsluitend bedrijven die bovengemiddeld groeien: niet alleen in omzet, maar óók in personeel en winst. We zijn super trots om hier opnieuw onderdeel van te zijn!
Sinds 1 oktober zijn wij de huurders van ons nieuwe kantoor. We stijgen naar een nóg hoger niveau (letterlijk), namelijk de eerste verdieping in plaats van de oude, vertrouwde begane grond. Ons nieuwe kantoor is niet alleen dubbel zo groot, we hebben nu ook ein-de-lijk ruimte voor een grote tafeltennistafel, lunchen in onze (nu nog zeer bontgekleurde) zitkuil, hebben meer daglicht, meer ruimtes om samen te werken en de potentie om na de verbouwing een echt heel tof kantoor te hebben.
‘€27,50 kosten per acquisitie? Dat is veel te veel op een gemiddelde orderwaarde van €30, dat kan niet uit!’ Een opmerking die ik regelmatig hoor in mijn functie als Digital Marketing Consultant. Voor mij het signaal dat ik de opdrachtgever in kwestie mee moet nemen in het begrip ‘Customer Lifetime Value’. Wat is het precies? En hoe bereken je het? Ik vertel het je in dit artikel.
Hi! Mijn naam is Kim Hazewinkel, ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend aan de rand van het centrum van Zwolle. In juni 2023 ben ik begonnen als Junior Digital Marketing Consultant bij Leadlogic. Na al een mooi begin te hebben gemaakt aan mijn carrière als online marketeer, ben ik bij Leadlogic terechtgekomen. Hoe mijn reis is verlopen en waarom ik voor Leadlogic heb gekozen? Dat vertel ik je graag in deze blog!
Hoe zorg je er nu voor dat juist jouw advertentie opvalt in een wereld waarin steeds meer adverteerders schreeuwen om aandacht? Duik in het brein van je (potentiële) klanten en weet wat hen beweegt. Inzicht in de werking van het consumentenbrein is tenslotte de sleutel tot een slimme marketingstrategie. In dit artikel deel ik 3 methodes uit de neuromarketing om de aandacht te trekken.
In 2016 ben ik afgestudeerd aan Stenden Hogeschool in Leeuwarden, Small Business & Retail Management. Daarna startte direct mijn carrière als e-commerce specialist. Tot 2021, toen nam ik mijn eerste uitstapje naar een online marketingbureau als Personalisatie Marketeer en nu ben ik Digital Marketing Consultant bij LeadLogic. Lees hier mijn voorstelblog.

Wil jij ook een structurele
groei realiseren?

Dan ben je bij LeadLogic aan het juiste adres! Wij helpen bedrijven in verschillende regio’s, waaronder Harderwijk, Zwolle, Ermelo en Amersfoort, om hun groeipotentieel te realiseren. Ontdek hoe onze innovatieve aanpak jouw bedrijf kan helpen groeien en neem vandaag nog contact met ons op.