Onze stories

Neem een pauze en lees onze stories!

Klanttevredenheid

Hoe klanttevredenheid jouw omzet verhoogt

Een hogere omzet: dat wil toch iedere ondernemer? Omzet is het gevolg van tevreden klanten ofwel klanttevredenheid. Klanttevredenheid is een containerbegrip dat menig ondernemer om de oren vliegt. Wat is klanttevredenheid nou precies? En hoe gebruik je het om de omzet van jouw organisatie te vergroten? Wij leggen het je uit in deze blog. Lees snel verder.

Lees verder »
Solliciteren en Instagram

Instagram bepalend voor wel of niet solliciteren

Telkens viel mij hetzelfde op tijdens sollicitatiegesprekken: kandidaten refereerden aan recente gebeurtenissen binnen LeadLogic. Tof dat een kandidaat zich zo verdiept in onze organisatie en niet onvoorbereid op het sollicitatiegesprek komt! Maar toch verbaasde mij iets. Ze refereerden aan zaken die we niet op onze website of LinkedIn hadden geplaatst. Nee, foto’s van onze uitjes, een konijn en de uitkomsten van een potje airhockey plaatsen we niet op LinkedIn of op onze site. Maar, dat plaatsen we wel op Instagram en juist daar vallen we blijkbaar op!

Lees verder »
Google Ad Grants

Google Ad Grants biedt kansen voor non-profitorganisaties

Google stelt sinds 2013 campagnebudget beschikbaar voor non-profitorganisaties. Hierbij kan er gedacht worden aan budget voor goede doelen, musea en culturele instellingen. Google doet dit zodat non profit-organisaties toch kunnen adverteren ondanks dat ze hier vaak geen budget voor hebben. Dit is een maandelijks bedrag met een maximum van $10.000. Dit bedrag wordt natuurlijk niet elke maand zomaar beschikbaar gesteld. Er zijn een aantal eisen waar je als organisatie aan moet voldoen om hiervoor in aanmerking te komen. Wat zijn deze eisen en wat zijn de voordelen van Google Ad Grants? Wij vertellen je hier graag meer over.

Lees verder »
voorstellen Gerben

Meet Gerben: van Talent naar Medior Digital Marketeer

Gerben was al sinds de zomer van 2019 werkzaam bij LeadLogic als Digital Marketing Talent. Nadat Gerbens studerende leven eind januari tot een einde kwam, begon hij 1 februari als Medior Digital Marketing Consultant. Wie is Gerben, wat gaat hij bij LeadLogic doen en waarom eigenlijk marketing? Tijd om even kennis te maken. Lees snel verder!

Lees verder »

Hoe we voor SocialSpel websitebezoekers omzetten in leads met de Futy bot

De Futy bot is geen normale chatbot. Met de Futy bot begeleid je namelijk bezoekers interactief bij hun zoekvraag en het uitvoeren van de juiste actie. Met de Futy bot bepaal je zelf welke acties belangrijk zijn en welke acties een bezoeker moet uitvoeren binnen jouw website. Staat het doen van een offerte aanvraag binnen jouw website centraal of wil je liever dat de bezoeker een whitepaper download? Naast het centraal stellen van een bepaalde conversie, kun je met de Futy bot ook verschillende contactopties weergeven, doorverwijzen naar specifieke pagina’s of een afspraakformulier tonen. Benieuwd wat de mogelijkheden van de Futy bot voor jouw organisatie zijn? Lees dan snel verder!

Lees verder »
huisstijl

Het belang van sterke elementen in je huisstijl

Een huisstijl, wat levert jou dat op? Bij de één is het allemaal tientallen jaren geleden ontstaan vanuit een simpel logo en bij de ander is er echt nagedacht over de identiteit en zit de huisstijl al in de aderen. Maar hoe goed is die huisstijl, of er nu over nagedacht is of niet? Zorgt jouw huisstijl voor meer inkomsten?

Lees verder »
marketing trends 2021

De digitale marketing trends van 2021 voor jou op een rijtje

Voor mijn gevoel is 2020 als een speer voorbij gevlogen. Na een, vergeleken met voorgaande jaren, vreemde jaarwisseling zijn we alweer in 2021 beland. Een jaar waarin er veel veranderingen plaats zullen vinden op het gebied van digitale marketing. In 2020 hebben we veel mogen lezen over onder andere voice search en het belang van de inzet van video’s op sociale media. Maar wat gaat 2021 ons brengen? Om het je net wat makkelijker te maken, hebben wij een aantal digitale marketing trends voor je op een rijtje gezet. Benieuwd welke dat zijn? Lees dan snel verder!

Lees verder »

Behind the scenes bij LeadLogic

Als digital marketing bureau houden je werknemers zich natuurlijk het grootste deel van de dag bezig met digital marketing en alle aspecten die hierbij komen kijken. Eén van de onmisbare kanalen in dit plaatje is Instagram. De inzet van dit kanaal kan meerdere doelen dienen. Wij hebben ervoor gekozen om dit kanaal volledig in te zetten om de bezoeker mee te laten kijken naar wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij LeadLogic.

Lees verder »
pushbird

Het nut van het inzetten van pushberichten via PushBird

Pushberichten zijn al enige tijd in gebruik en worden veel ingezet door mobiele apps. Wanneer jij het toestaat dat apps jou berichten mogen sturen op je smartphone of tablet dan ontvang je daar vervolgens notificaties van. Maar als organisatie beschik je niet altijd over een app. Dat is nu ook niet meer nodig met PushBird. Hiermee kun je pushberichten ook inzetten wanneer je alleen beschikt over een eigen website. Belangrijk nieuws kun jij vanaf nu meteen richting jouw doelgroep communiceren met behulp van een pushbericht. Je stuurt een kort bericht waarmee je direct linkt naar een pagina op jouw website. Wij hebben PushBird zelfs in het fundament voor onze opdrachtgevers opgenomen. Benieuwd naar pushberichten en het inzetten van PushBird? Lees dan snel verder!

Lees verder »
linkedin lead generatie

Een sterke leadgeneratie- en opvolging voor B2B via LinkedIn? Ontdek het in 6 stappen!

LinkedIn: een ideaal kanaal voor het ontdekken van kwalitatieve leads. Volgens Hubspot zelfs 277% effectiever dan Facebook & Twitter in het transformeren van bezoekers naar leads (in conversiepercentage). Ook bij het aantal leads dat afkomstig is van social media is LinkedIn koploper met 80%, wat het kanaal voor B2B-organisaties en marketeers zeer interessant maakt. Het nut ervan gaan zij dan ook steeds vaker inzien. Maar, hoe genereer je die kwalitatieve leads? En als je die eerste stap hebt gemaakt: hoe volg je die leads dan op om ervoor te zorgen dat je ze warm maakt voor jouw dienst of oplossing? Wij vertellen je graag hoe je jouw leadgeneratie en -opvolging goed kunt aanpakken. Lees snel verder!

Lees verder »

Waarom de kwaliteit en niet enkel de kwantiteit moet tellen

Als wij met onze opdrachtgevers in gesprek zijn, komt vaak hetzelfde onderwerp terug. Leads. Niet geheel verrassend, want dat is een belangrijk doel bij veel van onze samenwerkingen. Toch zit mij iets dwars. Ik merk dat het vaak gaat om de hoeveelheid leads terwijl er veel minder wordt gekeken naar de kwaliteit van de leads. Ik denk juist dat de kwaliteit veel belangrijker is dan de hoeveelheid.

Lees verder »

Waarom je als ondernemer Black Friday niet onopgemerkt voorbij moet laten gaan

Sinds een aantal jaar is Black Friday, de dag nadat er in Amerika Thanksgiving gevierd wordt, steeds populairder aan het worden in Nederland. Op Black Friday wordt het kerst-inkoop-seizoen spreekwoordelijk geopend en stunten allerhande bedrijven met enorme kortingen, die soms zelfs oplopen tot in de tientallen procenten. Desondanks blijft er een groot scala aan bedrijven dat er ieder jaar voor kiest om niet mee te doen aan Back Friday. Want hoe winstgevend is dit uiteindelijk voor de ondernemer zelf? In dit artikel laat ik je zien dat er daadwerkelijk kansen liggen voor jou als (online) retailer door je vier redenen te geven waarom meedoen aan Black Friday juist een gouden kans is voor je bedrijf.

Lees verder »

Het belang van actuele en variërende advertenties

Adverteren via zoekmachines en/of social media gebeurt wereldwijd op grote schaal. Veel organisaties zetten meerdere kanalen in om hun boodschap via de juiste manier, op de juiste tijd, aan het juiste publiek over te brengen. Echter, waar veel adverteerders niet stil bij staan is dat advertenties op den duur toe zijn aan vernieuwing. Alleen dan zorg je er namelijk voor dat je je doelgroep op een succesvolle manier benadert. In dit artikel leggen wij je uit waarom.

Lees verder »
call to actions in coronatijd

Sterke call to actions in coronatijd

Corona. Er is al zoveel over gezegd en geschreven, dus over het virus zelf en de gevolgen ervan wil ik het niet hebben. Wél is het goed om vanuit ons perspectief eens te delen wat er opviel… Specifiek wil ik inzoomen op de call to action. De zogenaamde trigger om actie te ondernemen. Iedere website heeft er in principe minimaal één, en meestal zijn die best wel standaard. ‘Vraag een offerte aan’, ‘Plan een demo’, ‘Maak kennis’, ‘Neem contact op’, of, nog beknopter: ‘Contact’. Geen probleem natuurlijk, want wat werkt, dat werkt. Dat geldt doorgaans voor heel veel processen en keuzes binnen organisaties.

Lees verder »

Het nut van webinars voor jouw organisatie

Vast en zeker ben je ze weleens tegengekomen; webinars. Maar wat zijn eigenlijk webinars en hoe kun je ze inzetten voor je eigen organisatie? Misschien loop je al langer met het idee om er een te organiseren maar weet je nog niet helemaal hoe je het moet aanpakken. Onderzoek wijst uit dat deelnemers van een webinar ongeveer 80% van de boodschap onthouden. Het is dus zeker de moeite waard om te kijken of het ook voor jouw organisatie werkt. Ben je benieuwd waarvoor je een webinar kunt inzetten en hoe je je optimaal kunt voorbereiden zodat jouw webinar een succes wordt? Lees dan snel verder!

Lees verder »
Futy widget chatfunctie

Waarom is het zakelijk inzetten van een WhatsApp widget zo effectief?

WhatsApp is het meest gebruikte social media kanaal ter wereld. 9 van de 10 Nederlanders met een leeftijd tot 65 jaar maakt gebruik van WhatsApp. Daarmee zijn er in totaal 9,3 miljoen Nederlanders die het platform dagelijks gebruiken, blijkt uit onderzoek van Newcom. Ook zakelijk biedt WhatsApp vele voordelen. We leggen je graag uit welke voordelen een WhatsApp widget voor jouw organisatie kan bieden. Lees snel verder!

Lees verder »

Soms moet je kansen direct grijpen

Het valt me op dat de grote platformen (denk aan Google, Facebook en LinkedIn) steeds vaker en sneller met nieuwe (bèta)features op de markt komen. Waar vernieuwingen vroeger groots en ruim van tevoren werden aangekondigd, volgen de ontwikkelingen elkaar tegenwoordig in steeds hoger tempo op. De kat uit de boom kijken is er dus niet meer bij, want voor je het weet sta jij met lege handen terwijl de concurrentie wel blijft vernieuwen.

Lees verder »
hotjar logo

Hotjar: dé tool voor conversieoptimalisatie

Na lang wikken en wegen heb je het besluit genomen: we gaan landingspagina’s veranderen met als doel het genereren van meer conversies. Maar, klopt de hypothese? Hoe effectief zijn deze veranderingen nu precies geweest? Converteren de aangepaste landingspagina’s inderdaad beter dan de oude landingspagina’s? Om hierachter te komen maken we bij LeadLogic onder andere gebruik van Hotjar. Met Hotjar zijn we in staat om het gedrag van paginabezoekers diepgaand te analyseren. Hoe? Lees snel verder!

Lees verder »
e-mailmarketing

Het belang van e-mailmarketing voor jouw organisatie

E-mailmarketing is voor iedere organisatie interessant. Hoe groot of klein de organisatie ook is en ongeacht of het een B2C-, B2B-bedrijf, non-profit-organisatie of overheidsinstelling is. E-mailmarketing wordt door veel organisaties voor verschillende doelen gebruikt. Het is een zeer geschikt kanaal voor (persoonlijke) interactie met je klanten, om verkeer naar je website te krijgen, loyaliteit op te bouwen, meer conversies te genereren en ook om klanten terug te winnen.

Lees verder »

Google Search Console: een cruciale tool voor jouw website

Dit is dé gratis tool om informatie te verzamelen die cruciaal is voor onder meer SEO-optimalisatie en paginasnelheid. Met Google Search Console kun je gedetailleerde rapporten inzien over de zichtbaarheid van jouw website in de zoekresultaten en over de aspecten die dit beïnvloeden. Nu horen we je denken; maar wat levert deze tool mij dan op? Wij hebben kort een aantal voordelen van deze tool voor je op een rijtje gezet. Lees snel verder!

Lees verder »

De wereld achter influencer marketing

Bloggers, vloggers, YouTubers, social media accounts, je ontkomt er niet aan. In de loop der tijd hebben deze online ‘influencers’ een enorme, toegankelijke achterban ontwikkeld. We leggen je graag uit hoe je deze sociale toegankelijkheid als krachtig marketingmiddel kan inzetten voor jouw organisatie.

Lees verder »
gif

GIF’s gaan jou helpen om aandacht te krijgen

En niet onbelangrijk, om deze aandacht ook te behouden. De reden mensen social media gebruiken, is door de jaren heen flink veranderd. Tegenwoordig wordt social media ook wel omschreven als het grootste storytelling-platform ter wereld. Het wordt dan ook steeds lastiger om jou advertentie op te laten vallen. Marketeers worden flink op de proef gesteld door de toename van fake news, maar ook information-overload wordt een steeds grotere bedreiging. De uitdaging voor marketeers is dan ook om naar effectievere manieren te zoeken om de aandacht te kunnen trekken van hun doelgroep en deze vervolgens ook vast te kunnen houden. 

Lees verder »
Result Mediation Logo - website

De impact van een nieuwe en moderne website

Je kent het wel, je hebt momenteel een website die op zich prima functioneert, maar niet per se groeit in bezoekers en/of conversies. Je behaalt resultaten die eigenlijk wel beter mogen, maar investeren in een compleet nieuwe website lijkt te veel van het goede.  Zo ook bij Result Mediation.

Lees verder »

Wat kan een perfecte Instagram feed betekenen voor jouw organisatie?

Instagram is een van de grootste social media platformen anno 2020. In 2018 groeide het aantal gebruikers met 20% naar 4,1 miljoen en het dagelijks gebruik blijft flink stijgen. Het wordt dan ook steeds moeilijker om je te kunnen onderscheiden van de rest. Een zeer belangrijk aspect dat ervoor kan zorgen dat jouw account uitblinkt is de feed. We leggen je graag uit welke feed jou kan onderscheiden op het groeiende platform Instagram.

Lees verder »

Betrokkenheid met jouw klanten door social messaging

Social messaging apps, denk aan WhatsApp, Facebook Messenger en Snapchat, zijn een effectieve manier om verbinding te krijgen met jouw klant. In Nederland hebben miljoenen mensen iedere dag toegang tot deze apps, dus het wordt steeds belangrijker dat ook jouw organisatie hiervan gaat profiteren.

Lees verder »
Robbert Mastebroek foto

Het belang van online design voor digital marketing

Het online design van jouw digital marketing, hoe belangrijk is dat nu eigenlijk? Is het de investering in tijd en geld waard om als organisatie een strak en consistent online design te communiceren richting de doelgroep? We spraken met Robbert Mastebroek, een ervaren digital designer en partner van LeadLogic, over het belang van online design voor digital marketing. Robbert heeft in het verleden onder meer gewerkt aan online design projecten voor Bose, Shell en Adidas.

Lees verder »
Logo Moqups

Bespaar kostbare tijd met Moqups

Je zou graag een bepaalde pagina of misschien wel je hele website in een ander design willen zien en wil dit graag communiceren naar de designer waar je mee werkt. Want, je hebt wel een bepaald beeld bij hoe het volgens jou moet gaan worden. Je begint een briefing te typen en komt tot de conclusie dat dit tekstueel toch best wel lastig uit te leggen is. Begrijpt de designer op deze manier wel wat ik bedoel? Krijg ik het gewenste resultaat? De tool Moqups is dé uitkomst als het gaat om verwachtingsmanagement op het gebied van design. We vertellen je er graag meer over.

Lees verder »
TikTok beeld

TikTok: de kansen op dit nieuwe social media platform

Je hebt er misschien al van gehoord, TikTok. Een relatief nieuw en sterk groeiend social media platform dat voor bepaalde organisaties ongetwijfeld kansen gaat bieden op het gebied van digital marketing. Natuurlijk verkennen ook wij dit platform en kijken we naar de mogelijkheden als het gaat om adverteren. Zit jouw doelgroep ook al op TikTok? We nemen je mee in de ins en outs.

Lees verder »

Gebruik digitale radio om je doelgroep te bereiken

Digital radio, digitale radio, DAB of DAB+? Allerlei termen voor streaming- en on demand-diensten. Diensten die hebben geholpen aan de enorme groei van de muziekindustrie. Denk bijvoorbeeld aan Spotify, JUKE en Deezer. In 2030 wordt verwacht dat deze markt wereldwijd 847 miljoen gebruikers zal tellen, die samen $28 miljard omzetten. Wat kan dit voor jou betekenen? We praten je graag bij over de mogelijkheden van digitale radio voor de marketingmix van jouw organisatie.

Lees verder »

De impact van voice search op het zoekgedrag van klanten

‘Hoi Siri, wat is de impact van voice search op het zoekgedrag van onze klanten?’ Dit heb je vast en zeker al eens iemand zien doen. Praten tegen de telefoon. Dat ziet er misschien nogal vreemd uit, maar deze mensen zijn zo gek nog niet. Voice search, oftewel spraakgestuurde zoekodprachten zijn momenteel steeds meer onder de aandacht. In Amerika heeft maar liefst 1 op de 4 huishoudens al een smart speaker. Het is de trend van 2020. De gesproken zoekopdracht heeft het potentieel om de digitale markt op zijn kop te zetten. Deze trend mag je als ondernemer dus niet missen. Benieuwd wat voor rol voice search speelt op het zoekgedrag van jouw klanten? Lees dan snel verder! 

Lees verder »

Google introduceert Google Gallery Ads

Mensen zijn steeds meer op beeld gericht, in plaats van tekst. Google komt daarom met iets nieuws: Gallery Ads. Deze vorm van adverteren bestaat uit verschillende afbeeldingen waartussen geswiped kan worden. Dit biedt dus veel nieuwe mogelijkheden!

Lees verder »
marketingtips in tijden van corona

Online marketing tips nu het coronavirus de economie raakt

Het Coronavirus. Een aantal sectoren ondervinden de eerste economische gevolgen van de maatregelen. Een situatie zoals deze is uitzonderlijk en daarom liggen er bij veel organisaties, op het RIVM na, vaak geen draaiboeken klaar over hoe om te gaan met deze situatie. Laat staan hoe je hier als digital marketeer mee om moet gaan. Toch denken wij dat deze tijden van onzekerheid juist ook kansen kunnen bieden, deze kansen delen we graag met je.

Lees verder »

De toegevoegde waarde van chatbots voor jouw bedrijf

Ongetwijfeld ben je ze al wel eens tegengekomen; de chatbots. Ze helpen je bij vragen, problemen of zelfs het bestellen van producten. Maar wat kan een chatbot voor jouw onderneming betekenen? Een belangrijk onderdeel naar klanten toe, is de service die je kan bieden. Maar het dagelijks beantwoorden van alle vragen kost een hoop tijd. Chatbots worden hierdoor steeds populairder. In deze blog lees je hoe een chatbot bij kan dragen aan het succes van een onderneming. 

Lees verder »
ActiveCampaign logo - marketing automation

Van nieuwsbrief naar marketing automation met ActiveCampaign

Waar je vroeger vaak nog één boodschap verstuurde naar je volledige klantenbestand, is dit anno 2020 echt not done wanneer je klantenbestand uit verschillende doelgroepen bestaat. Met de constante ontwikkelingen van diverse marketingtools lukt het steeds beter om per doelgroep, doelgroepsegment, of zelfs per persoon de meest relevante boodschap te tonen via diverse kanalen.

Lees verder »

Betaalbare animaties? Partner RK Media biedt uitkomst!

Animaties kunnen een perfecte toevoeging zijn aan landingspagina’s of toffe campagnes. Echter, ondernemers zijn zich vaak onvoldoende bewust van de effectiviteit en zijn in de veronderstelling dat het ontwikkelen van een animatie een grote investering vergt. RK Media bewijst het tegendeel en dit is waarom wij graag samenwerken. Benieuwd hoe? Wij leggen het je uit.

Lees verder »
Advanced Web Ranking logo

Advanced Web Ranking: inzicht in de zoekmachine prestaties

Hoe presteert je organisatie in de diverse zoekmachines die het wereldwijde web rijk is? We vinden het belangrijk dat je hier als organisatie van op de hoogte bent zodat we samen weten waar er nog kansen liggen. Advanced Web Ranking is een tool die dit inzicht mogelijk maakt. We vertellen je welke inzichten deze tool precies te bieden heeft. Voor ons in ieder geval voldoende inzichten om deze tool standaard toe te voegen aan het fundament van LeadLogic.

Lees verder »
online marketing strategie

De essentie van een online marketing strategie op basis van het groeimodel

In de eerdere blog artikelen heb je al kennis kunnen maken met de verschillende fasen uit het groeimodel. Hopelijk is het je duidelijk geworden dat er aan elke fase een specifieke doelstelling gekoppeld is. Zo stond in het eerste artikel het creëren van naamsbekendheid centraal, lag de nadruk in het tweede artikel op het communiceren van een sterke boodschap en was het derde artikel juist weer gericht op het genereren van conversies.

Lees verder »
Ambassadeurs

Zo creëer je ambassadeurs voor jouw bedrijf

Vandaag kijken we naar de vijfde en laatste fase van het Online Groeimodel: ambassadeurs. Iedere organisatie wil ze hebben, ambassadeurs van jouw bedrijf. Personen die je bedrijf promoten en aanbevelen bij anderen. Maar hoe zorg je ervoor dat je ambassadeurs krijgt? Lees hieronder de belangrijkste inzichten die jou kunnen helpen bij het verkrijgen van ambassadeurs.

Lees verder »
Jan Erkelens logo

Fotografie met aandacht voor online

Tegenwoordig zijn campagnes steeds vaker multichannel en is het dus belangrijk dat er fotomateriaal beschikbaar is dat zowel geschikt is voor de website als voor de campagnes en daarnaast gebruikt kan worden in bijvoorbeeld een brochure of een factsheet. Waar moet een goede foto eigenlijk aan voldoen? We spreken met onze partner Jan Erkelens.

Lees verder »
whatsapp

Futy WhatsApp: het alternatief voor live chat

Gesprekken via de chat zijn erg arbeidsintensief en de bezetting regelen is ook niet altijd even gemakkelijk. Daarnaast is het voor veel bedrijven met een relatief laag aantal website bezoeken simpelweg niet interessant om een medewerker full-time beschikbaar te stellen voor de live chat. Een interessant alternatief voor live chat is dan de Futy WhatsApp widget.

Lees verder »
klantloyaliteit

Waarom klantloyaliteit jouw bedrijf helpt groeien

Een trouwe klantenkring die herhalingsaankopen doet is goud waard voor een bedrijf. Toch vergeten bedrijven deze groep mensen vaak en investeren ze veel meer geld in het bereiken van potentiële nieuwe klanten. Een gemiste kans. Wij inspireren je graag over klantloyaliteit. Lees je mee?

Lees verder »
Intentiefase

Hoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep overgaat tot een conversie?

Nadat je aan de slag bent geweest met een ijzersterke communicatieboodschap in de overwegingsfase, is het nu tijd voor de volgende fase: de intentiefase. De doelgroep is ondertussen al bekend met jouw organisatie en zoekt naar een specifieke dienst of een specifiek product. Dit is hét moment dat jij nadrukkelijk zichtbaar bent op plekken waar een potentiële klant gaat zoeken en ze daar overtuigt om over te gaan tot een conversie. Wij vertellen je graag een aantal mogelijkheden om ervoor te zorgen dat jouw doelgroep ook daadwerkelijk overgaat tot die conversie.

Lees verder »
Overwegingsfase

4 tips voor een ijzersterke communicatieboodschap in de overwegingsfase

Binnen de overwegingsfase overweegt de potentiële klant een aankoop of conversie te verrichten. Het is belangrijk dat je in deze fase het verhaal van jouw organisatie op de juiste wijze communiceert. Vanuit het verhaal van jouw organisatie kunnen veel verschillende soorten marketinguitingen gecreëerd worden. Denk bijvoorbeeld aan social mediaberichten, blogberichten of een mailing waar elke keer een stukje van het verhaal terug komt. Wij geven je graag een aantal tips voor het samenstellen van een ijzersterke communicatieboodschap!

Lees verder »

Wil jij ook samen met ons groeien?

Vraag het groeimodel direct aan