Over LeadLogic.

We vertellen je graag meer over onze drijfveer: groei. Dat doen we aan de hand van een interview met Paul Leune en Jeroen Bos, de oprichters van LeadLogic.
LeadLogic_online marketing
eerlijke vacature leadlogic

Over ons

Een hele toffe, jonge en energieke club mensen. Dat is LeadLogic. Een club mensen die aan één gemeenschappelijk doel werkt: structurele groei. ‘We laten natuurlijk onze opdrachtgevers structureel groeien, maar daarnaast ook onze medewerkers. Het is zo mooi om te zien hoe jonge mensen zich razendsnel ontwikkelen in onze organisatie. Dat geeft echt een kick. Blijkbaar hebben wij zo’n cultuur weten te creëren.

Het is voor ons dan ook echt belangrijk dat nieuwe medewerkers beschikken over een gezonde dosis LeadLogic-DNA. Hiermee bedoelen we dat we voornamelijk verantwoordelijke mensen aannemen die zich willen ontwikkelen en successen willen boeken. Die drive past bij ons. Dus niet alleen bij onze opdrachtgevers staat dit centraal, maar ook zeker bij ons personeel. Als iemand kwaliteit heeft, verkoopt dat zichzelf.’

Groei

‘Naast de structurele groei van onze medewerkers en opdrachtgevers, bouwen we ook structureel aan LeadLogic. We zijn daar best wel bescheiden in en lopen niet te koop met al onze successen. Toch zijn we daar uiteraard wel ontzettend trots op.

Neem als voorbeeld onze nieuwe locaties in Amersfoort. LeadLogic is niet alleen meer het kantoor in Ermelo, maar we kunnen het overal. Onze medewerkers zijn niet meer afhankelijk van ons. We zouden gerust een weekje onze telefoon uit kunnen zetten en alles loopt door. Dat geeft een goed gevoel. Overigens doen we dit niet hoor, want daarvoor hebben we iets te veel passie en willen we graag altijd de volgende stap zetten.’

64730581_921316858210581_600713437437376413_n
70346368_688339141679647_7275844839800569900_n

Plezier

Plezier is ook een belangrijk sleutelwoord. ‘We creëren een werksfeer waarbij we onszelf steeds afvragen: Zou ik hier zelf willen werken? Bij LeadLogic proberen we een werkplek te creëren waar medewerkers werkgeluk ervaren. We vragen dan ook al bij een kennismakingsgesprek: “Wanneer heb jij een leuke werkweek gehad?” Dit levert waardevolle informatie op om van LeadLogic nog een leukere werkplek te maken. Een werkplek waar onze medewerkers trots op zijn.

Neem als voorbeeld het 0341 Digital event in 2019. Onze medewerkers liepen daar als trotse pauwen rond. ‘Hun’ LeadLogic organiseerde een tof en waardevol event. Het was zo’n bijzondere ervaring dat 250 mensen LeadLogic als autoriteit zien als het gaat om digital marketing.’

Meet Paul en Jeroen

Twee rasechte ondernemers, al sinds dat ze van school kwamen. Of tenminste, Jeroen al toen hij nog op school zat. Studeren was prima, maar ondernemen was natuurlijk nóg mooier. Tijdens zijn studie kwam hij al in contact met Paul en ging bij hem werken. Paul had destijds een bedrijf in de telefoonaccessoires dat als een paddenstoel uit de grond schoot (lees: 300.000 orders op jaarbasis).

De twee werkten samen met verschillende online marketingbureaus, maar steeds dachten ze: dit zouden we zelf heel anders doen. Op een dag ontstond de gedachte: ‘Dit kunnen wij en dit gaan we ook doen, maar dan anders en op onze eigen manier.’ Het begin van LeadLogic.

‘We kwamen erachter hoe belangrijk een waardevol netwerk is. Dit merkten wij ook bij de start van LeadLogic. Ons netwerk leidde namelijk écht tot onze eerste klanten. Dit gaf gelijk een boost om te gaan knallen!’

Een klant die er eigenlijk vanaf het begin al bij is, is Saled. Van één aanvraag per halfjaar naar dagelijks meerdere aanvragen én een groei tot grote speler binnen de LED verlichting branche. ‘Dit konden we realiseren door het onderlinge vertrouwen. Zij vertrouwden ons als we een stapje harder wilden zetten en wij vertrouwden in Saled dat ze dat aan zouden kunnen. Saled gaf ons alle kansen en alle ruimte wat resulteert in: structurele groei.’

online-marketing-bureau-ermelo
Samenwerken met LeadLogic

Tijd om af te ronden

We kunnen je nog veel meer vertellen, maar het is ook tijd om af te ronden. Misschien heb je na het lezen van ons verhaal nog vragen over onze werkwijze of wil je eens met ons sparren over jouw online vraagstuk. Dat kan!

Wil jij ook een structurele
groei realiseren?