Het is inmiddels even geleden, maar nog voordat ik officieel afstudeerde begon ik aan mijn avontuur bij LeadLogic. Inmiddels voelen alle drie de kantoren als thuis, houd ik mij bezig met de leukste projecten en leer ik elke week íets nieuws.

Hoe het begon

Voor ik begon met afstuderen werkte ik bij een klant van LeadLogic met focus op vacaturecampagnes in de technische sector. Eens in de zoveel tijd zat ik met Jeroen om tafel om te kijken wat er beter kon. Leerzaam, en achteraf de ingang naar mijn eerste ‘grotemensenbaan’.

‘Hoi Rosalie, hoe is je stage?’ Een appje van Jeroen halverwege mijn afstudeerstage. Een kort gesprek over hoe het gaat. Een gesprek dat tegen het einde van mijn afstuderen in mijn hoofd bleefzitten. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden stuur ik tegen het einde van mijn schoolcarrière een appje. Een week later zit ik samen met Paul en Jeroen aan tafel en nog voor ik mijn scriptie verdedigde, begon ik al.

Twee jaar later

Die eerste werkdag – 1 juli 2020 – is ondertussen al bijna twee jaar geleden. Inmiddels ben ik heel wat marketingkennis rijker en heb ik ook veel geleerd rondom persoonlijke ontwikkeling. Dat was trouwens ook de reden dat LeadLogic mij aansprak. Niet alleen een kijkje in de keuken bij verschillende opdrachtgevers, maar ook zelf verantwoordelijk en contactpersoon. Zo ontwikkel ik niet alleen vakinhoudelijk, maar leer ik ook meedenken met ondernemers. Want uiteindelijk denk je als ondernemer natuurlijk heel anders dan als marketeer. Die twee werelden verbinden, is de uitdaging in mijn werk (en precies wat ik leuk vind!).

Ben je benieuwd wat ik nou precies doe? Ik schreef al eerder een blog over mijn werkweek. Daarin neem ik je elke dag mee naar verschillende klanten.

Meer dan marketing

Wat ik verder nog doe? Naast mijn werkzaamheden als marketeer vind ik het doordeweeks leuk om te sporten: met fitnessen, boksen en volleybal is de week zo gevuld. Daarnaast vind ik het altijd leuk om – met een zonnetje – op het terras te zitten en ben ik tegenwoordig ook aan het klussen in Appel. Appel? Een klein dorp tussen Nijkerk en Barneveld in met slechts 750 inwoners. Voor wie denkt dat ze daar niet aan marketing doen: bekijk dan even deze marketingcampagne van Samsung. Want inspiratie opdoen is altijd leuk, toch?

Denk je nu: ik vind marketing ook heel erg leuk en/of ik wil graag meer zien van de marketingwereld? We zoeken nog nieuwe collega’s. Bekijk snel onze vacaturepagina!