Saled online positioneren als A-merk op het gebied van LED verlichting

Saled is leverancier op het gebied van hoogwaardige professionele LED verlichting. Het bedrijf levert aan meer dan 500 organisaties verspreid over heel Nederland en wil zich met haar hoge kwaliteitsstandaard en hoogwaardige service positioneren als dé leverancier op het gebied van professionele LED verlichting. Tegelijkertijd stond er een website die niet met deze gewenste positionering correspondeerde. Hoe pak je dit probleem aan wanneer je naast te weinig tijd geen online expertise in huis hebt? 

De aanleiding

De ambitie om iedere dag te blijven groeien, die was er altijd al wel bij Saled. Saled groeide, maar binnen het bedrijf onstond al snel het besef dat er ook online iets zou moeten veranderen om ook in de toekomst deze groei te kunnen waarborgen. Zo stond er tot op dat moment een verouderde website die weinig bezocht werd en waar geen strategie achter zat. Vanuit het online kanaal kwamen nauwelijks nieuwe klanten. Saled had de wens om online duidelijk naar buiten te gaan brengen waar het bedrijf voor staat, namelijk de hoge kwaliteitsstandaard en hoogwaardige service. Saled wilde online uit gaan stralen een A-merk te zijn op het gebied van LED verlichting. Maar hoe pak je zoiets aan wanneer zowel online expertise als tijd ontbreekt? Dan vraag je LeadLogic om hulp. 

“De no-nonsense mentaliteit en de korte lijnen zijn eigenschappen van LeadLogic die mij erg aanspreken”

Stef de Graaf – Eigenaar Saled

De aanpak van LeadLogic

Zoals gezegd stond er een verouderde, ietwat amateuristische website die niet het gewenste imago uitstraalde. Namelijk dat Saled dé leverancier is op het gebied van hoogwaardige professionele LED verlichting. Er is een compleet nieuwe website gerealiseerd waar Saled op is gaan communiceren wat het bedrijf doet en voor welke klanten. Daarnaast is ervoor gezorgd dat Saled online goed vindbaar is en heeft LeadLogic geholpen bij het maken van een brochure en van verschillende catalogi. Alles van Saled moet hoogwaardigheid uitstralen, iets wat altijd in het achterhoofd zat en nog steeds zit bij het doen van campagnes voor Saled. 

“Met een amateuristische website en een slechte vindbaarheid kom je als bedrijf niet geloofwaardig over wanneer je zegt dé leverancier te zijn op het gebied van LED verlichting. LeadLogic heeft ons enorm geholpen om wat wij beweren te zijn, ook zodanig over te brengen op de website.”

Stef de Graaf – Eigenaar Saled

De resultaten

Van ieder halfjaar één offerteaanvraag via de website naar 3 offerteaanvragen per dag.

Het aantal websitebezoeken is met 290% toegenomen ten opzichte van de vorige website. 

Gehoord van een potentiële klant als resultaat van de nieuwe website en de bijbehorende campagnes: “Jullie organisatie ziet er zo professioneel uit, met jullie willen wij zakendoen”

Wilt u net als Saled ook groeien? Neem dan vandaag nog contact op met Paul voor een vrijblijvend gesprek.

Paul Leune
06-12239406

Wilt u net als Saled ook groeien? Neem dan vandaag nog contact op met Paul voor een vrijblijvend gesprek.