Online adverteren.

Onder online adverteren vallen alle vormen van betaalde zichtbaarheid op platformen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en Google Ads. Maar ook kanalen als TikTok en Pinterest kunnen interessant zijn voor jouw organisatie. Met online adverteren zorg je dus voor zichtbaarheid binnen jouw (potentiële) doelgroep.

LeadLogic online marketing - Online adverteren
LeadLogic online marketing - Online adverteren

Hoe zetten wij online adverteren in?

Wij hebben ervaring met alle platformen en advertentietypes. Zo kunnen we voor iedere opdrachtgever de juiste advertentiekanalen bepalen. Dit doen we door advertenties zo in te richten dat deze aansluiten bij de doelgroep, maar ook door het marketingbudget zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Maar voordat we online advertenties inzetten, is het belangrijk om een aantal vragen te stellen. Wie is je doelgroep? Waar begeven zij zich op het internet? Wat zijn de doelstellingen? Als volgt kiezen we de meest geschikte kanalen, ontwikkelen we de advertenties en zetten we deze in. Doordat het mogelijk is om samen te werken met onze partners, kunnen we je op alle vlakken ontzorgen.

Advertenties staan aan. En nu?

Na het plaatsen van de advertenties gaan we natuurlijk niet achterover leunen. We beheren de campagnes, onderzoeken of deze effectief zijn en analyseren de verkregen data. Vanuit daar bepalen we wat wel en niet werkt. Mocht blijken dat de advertenties bijgestuurd moeten worden, dan doen wij dit direct.

LeadLogic online marketing - Online adverteren

Wil jij ook structurele groei realiseren
met online adverteren?