Heb jij de ambitie om met ‘online‘ te groeien, maar kun je nog wel hulp gebruiken?

Jij wil graag investeren in online groei, maar wél met blijvend resultaat?

Haak aan bij het online groeimodel dat op gefundeerde wijze zorgt voor structureel meer omzet

Het LeadLogic
online groeimodel

Al meer dan 65 organisaties ervaren het succes van dit groeimodel.

Ben jij de volgende?

Dit zijn de voorwaarden om te kunnen groeien als organisatie

Paul Leune | eigenaar LeadLogic

Wij zien veel organisaties online marketing inzetten op onderbuikgevoel. Als organisatie wil je weten wat kanalen en campagnes opleveren en exact kosten.

Daarom stellen wij als voorwaarde, een datagedreven werkwijze. Dit zorgt voor transparantie. Door middel van verschillende metingen krijg je in een dashboard inzicht in het resultaat van iedere euro die je er in steekt, zodat je zelf altijd kunt bekijken hoe het er voor staat.

In elke fase van het groeimodel is beleving en onderscheidend vermogen belangrijk. Om het groeimodel voor jouw organisatie te laten werken is dit een voorwaarde.

Een beleving creëer je door aandacht te hebben voor de toon, de stijl en de identiteit van jouw organisatie.

De klant krijgt het ‘wauw-effect’ tijdens het contact met jouw organisatie.  

Waarom kopen mensen jouw product of waarom maken zij gebruik van jouw dienst? Voordat je gaat beginnen met elke vorm van marketing is deze vraag belangrijk.

Werken vanuit de onderscheidende waardes die jouw organisatie heeft te bieden maakt marketing veel effectiever.

Een waardepropositie klinkt wat zwaar of statisch maar dat is het zeker niet. Het beweegt mee met nieuwe ontwikkelingen in de markt en zorgt ervoor dat jij voldoende focus op de marktontwikkelingen blijft houden.

Wat is je ambitie? Hoe groot zijn de doelstellingen van jouw organisatie?

Voordat we gaan werken aan het digitaal groeimodel stellen wij samen vast welke doelstelling we willen behalen. Van hieruit stellen we de juiste key prestatie indicatoren (KPI’s) vast.

Door middel van een online dashboard heb jij altijd inzicht in de KPI’s en zie je wat de resultaten zijn.

Het online groeimodel voor elke organisatie

Ontdek hoe dit model voor structureel meer omzet kan zorgen

Dit online groeimodel kan voor een structurele groei zorgen. Hoe jij dat realiseert leggen wij je graag uit. Stuur ons een berichtje en dan nemen we samen het groeimodel door.

Of lees onderstaand meer over alle fases van het online groeimodel 

Het groeimodel per fase

kennismaking

Speel in op vraag

Door slim in te spelen op vragen die potentiële klanten al in een vroeg stadium hebben, kun jij zorgen dat je online zichtbaar bent. Zo kun je op een efficiënte wijze de juiste mensen bereiken met jouw product of dienst.  

kennismaking@4x.png

overweging

Vertel het verhaal

Een verhaal blijft beter hangen bij potentiële klanten. Wat is het verhaal van jouw organisatie? Welke problemen lost jouw organisatie op voor klanten?

Vanuit het verhaal van jouw organisatie kunnen veel verschillende soorten content gecreëerd worden. Denk bijvoorbeeld aan social-media posts, blogberichten of een mailing waar elke keer een stukje van het verhaal terug komt.

intentie

Overtuig de gebruiker

De bezoeker is ondertussen bekend met jouw organisatie of zoekt een specifiek product of dienst. Dit is het moment om over te gaan naar de conversie.

De website, een mailing of een folder. In elk medium leg jij,
in deze fase, focus op de conversie die bezoekers kunnen doen. Verleid ze met jouw aanbod en geef ze alle reden om bij jou de conversie te doen.

intensie@4x.png

Loyaliteit

Bouw een klantrelatie op

Vanaf de conversie start het opbouwen van een relatie.
Hoe goed betrek jij de klant bij de uitvoering van jouw levering of van de dienst?

Ook na het voldoen van de verplichting ben jij bezig met het opbouwen van een relatie. Door e-mail of een like op Facebook blijft de klant betrokken.

loyaliteit@4x.png

Ambassadeurs

Overtref de verwachtingen

Loyale klanten komen terug maar ambassadeurs maken actief reclame voor jouw organisatie. Deze essentiële fase is vaak onderbelicht bij organisaties.

Echt groeien met jouw organisatie? Start dan met het creëren van ambassadeurs. Overtref de verwachting van de klant, kwalificeer loyale klanten en biedt hen alle tools om ambassadeur te worden.

ambassadeur@4x.png

MEER OMZET

Structurele groei

Dit online groeimodel kan voor structurele groei zorgen. Hoe jij dat realiseert leggen wij je graag uit. Neem vandaag nog contact met ons op, dan nemen we samen het groeimodel door.