Heeft u de ambitie om met ‘online‘ te groeien, maar kunt u nog wel hulp gebruiken?

U wilt graag investeren in online groei, maar wél met blijvend resultaat?

Haak aan bij het online groeimodel dat op gefundeerde wijze zorgt voor structureel meer omzet

Het LeadLogic
online groeimodel

Al meer dan 45 organisaties ervaren het succes van dit groeimodel. Bent u de volgende?

Dit zijn de voorwaarden om te kunnen groeien als organisatie

Paul Leune | eigenaar LeadLogic

Wij zien veel organisaties online marketing inzetten op onderbuikgevoel. Als organisatie wilt u weten wat kanalen en campagnes opleveren en exact kosten.

Daarom stellen wij als voorwaarde, een data gedreven werkwijze. Dit zorgt voor transparantie. Door middel van verschillende metingen krijgt u in een dashboard inzicht in het resultaat van iedere euro die u in er in steekt, zodat u zelf altijd kunt bekijken hoe het er voor staat.

In elke fase van het groeimodel is beleving en onderscheidend vermogen belangrijk. Om het groeimodel voor uw bedrijf te laten werken is dit een voorwaarde.

Een beleving creëert u door aandacht te hebben voor de toon, de stijl en de identiteit van uw organisatie.

De klant krijgt het ‘wauw-effect’ tijdens het contact met uw organisatie.  

Waarom kopen mensen uw product of waarom maken zij gebruik van uw dienst? Voordat u gaat beginnen met elke vorm van marketing is dit belangrijk.

Werken vanuit de onderscheidende waardes die uw organisatie heeft te bieden maakt marketing veel effectiever.

Een waardepropositie klinkt wat zwaar of statisch maar dat is het zeker niet. Het beweegt mee met nieuwe ontwikkelingen in de markt en zorgt ervoor dat u voldoende focus op de marktontwikkelingen blijft houden.

Wat is uw ambitie? Hoe groot zijn de doelstellingen van uw organisatie?

Voordat we gaan werken aan het digitaal groeimodel stellen wij samen vast welke doelstelling we willen behalen. Van hieruit stellen we de juiste key prestatie indicatoren (KPI’s) vast.

Door middel van een online dashboard heeft u altijd inzicht in de KPI’s en ziet u wat de resultaten zijn.

Het online groeimodel voor elke organisatie

Ontdek hoe dit model voor structureel meer omzet kan zorgen

Dit online groeimodel kan voor een structurele groei zorgen. Hoe u dat realiseert leggen wij u graag uit. Stuur ons een berichtje en dan nemen we samen met u het groeimodel door.

Of lees hier onder de alles fases van het online groeimodel 

Het groeimodel per fase

kennismaking

Speel in op vraag

Door slim in te spelen op vragen die potentiële klanten al in een vroeg stadium hebben, kunt u zorgen dat u online zichtbaar bent. Zo kunt u op een efficiënte wijze de juiste mensen bereiken met uw product of dienst.  

kennismaking@4x.png

overweging

Vertel het verhaal

Een verhaal blijft beter hangen bij potentiële klanten. Wat is het verhaal van uw organisatie? Welke problemen lost uw bedrijf op voor klanten?

Vanuit het verhaal van uw bedrijf kunnen veel verschillende soorten content gecreëerd worden. Denk bijvoorbeeld aan social-media posts, blogberichten of een mailing waar elke keer een stukje van het verhaal terug komt.

intentie

Overtuig de gebruiker

De bezoeker is ondertussen bekend met uw organisatie of zoekt een specifiek product of dienst. Dit is het moment om over te gaan naar de conversie.

De website, een mailing of een folder. In elk medium legt u,
in deze fase, focus op de conversie die bezoekers kunnen doen. Verleid ze met uw aanbod en geef ze alle reden om bij u de conversie te doen.

intensie@4x.png

Loyaliteit

Bouw een klantrelatie op

Vanaf de conversie start het opbouwen van een relatie.
Hoe goed betrekt u de klant bij de uitvoering van uw levering of van de dienst?

Ook na het voldoen van de verplichting bent u bezig met het opbouwen van een relatie. Door e-mail of een like op Facebook blijft de klant betrokken.

loyaliteit@4x.png

Ambassadeurs

Overtref de verwachtingen

Loyale klanten komen terug maar ambassadeurs maken actief reclame voor uw bedrijf. Deze essentiële fase is vaak onderbelicht bij organisaties.

Echt groeien met uw organisatie? Start dan met het creëren van ambassadeurs. Overtref de verwachting van de klant, kwalificeer loyale klanten en biedt hen alle tools om ambassadeur te worden.

ambassadeur@4x.png

MEER OMZET

Structurele groei

Dit online groeimodel kan voor structurele groei zorgen. Hoe u dat realiseert leggen wij u graag uit. Neem vandaag nog contact met ons op, dan nemen we samen het groeimodel met u door.