Ik ben Kelly Brandhorst en op de mooie leeftijd van 30 jaar oud. Woonachtig in Harderwijk, samen met mijn grote en superlieve hond Guusje. Eens in de zoveel tijd verandert mijn woonkamer in een restaurant, ik hou er namelijk van om voor vrienden te koken en dit te combineren met de lekkerste wijnen. Om dat te kunnen compenseren, hoop ik altijd te kunnen zeggen dat ik actief ben in de sportschool, maar er zijn ook echt wel mindere momenten.

In 2016 ben ik afgestudeerd aan Stenden Hogeschool in Leeuwarden, Small Business & Retail Management. Daarna startte direct mijn carrière als e-commerce specialist. Tot 2021, toen nam ik mijn eerste uitstapje naar een online marketingbureau als Personalisatie Marketeer en nu ben ik Digital Marketing Consultant bij LeadLogic!

Plekje gevonden

Als kleine meid was ik altijd bezig met kleding. Mijn moeder maakte zelf verschillende kleren voor ons en voor mijn Barbies. Maar ook mocht ik de kinderbruidsmode passen die zij voor haar werk bij Ukkie maakte. Ik waande me dan helemaal in een paradijs!

De keuze voor mijn mbo-opleiding was dan ook niet meer dan normaal: Fashion & Commercie. Na het afronden van mijn eerste studie voelde ik me nog niet klaar voor de arbeidsmarkt, ik was negentien jaar en wilde nog wel verder studeren. Zo kwam ik in Leeuwarden terecht, want de SBRM-opleiding daar had een semester Fashion. Ik verhuisde al snel naar het centrum van Leeuwarden, ik had een kamer gevonden die meer was dan een bezemkast voor een prijs waar de Amsterdamse studente van droomde.

Tijdens mijn afstudeerscriptie heb ik de online customer journey van Tumble ‘N Dry, kinderkleding, onderzocht. Zo kwam ik in aanraking met de online wereld. Na een succesvolle afstudeerscriptie mocht ik nog even blijven hangen op de afdeling e-commerce en marketing, mijn eerste echte baan!

Na anderhalf jaar was het dan toch zover om Tumble ‘N Dry gedag te zeggen, ik zat thuis en ging hard op zoek naar een baan. Zo kwam ik (een beetje noodgedwongen) bij Intergamma terecht: de bouwmarkt wereld… heel wat anders dan de fashionbranche. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend: ik hoorde thuis in de online wereld! Ik kon hier grotere doelgroepen bereiken en had een mega assortiment wat online verkocht moest worden. Na vier jaar heel veel geleerd te hebben, was het tijd voor een nieuwe uitdaging! Ik had behoefte aan meer vrijheid, meer afwisseling en meerdere opdrachtgevers. Daar was mijn overstap van klant naar bureau, en daar heb ik zeker geen spijt van!

Het eindstation?

Door eerdere werkervaring wist ik precies waarnaar ik op zoek was: Gemiddelde teamgrootte, genoeg reuring in de zaak, persoonlijke ontwikkeling staat centraal, meer fysiek klantcontact en niet te ver van huis. Dit is ook precies wat LeadLogic mij kan bieden op dit moment.

Mijn eerste weken bestonden uit veel kennismakingen met collega’s en haalde ik mijn Google certificaten. Ik ben voor een opdrachtgever direct in de data en Google Tag Manager gedoken, iets wat een beetje verroeste kennis was, maar ik heb het probleem wel opgelost! Hierdoor kwam ik er ook direct achter dat ik deze uitdaging leuk vind en hier energie van krijg.

In mijn tweede werkweek heb ik twee kick-off sessies gehad met mijn eerste opdrachtgever. Een sprong in het diepe, maar wel in de richting die mij persoonlijk erg aanspreekt. Het contact met opdrachtgevers en plannen maken om groei te realiseren, iets waar ik met volle overtuiging en nieuwe energie mee aan de slag ga!

Ik heb zin om de komende jaren, of wellicht wel tot aan mijn zestige jaren, aan de slag te gaan bij LeadLogic. Om te groeien als persoon, maar ook om samen met alle collega’s het bedrijf te laten groeien!