Online marketingstrategie als basis voor de samenwerking

Ben je nog niet actief bezig met online marketing? Of ben je er wel mee bezig, maar is er geen duidelijke visie en worden de gewenste resultaten niet behaald? Als je met behulp van online marketing jouw doelstellingen wilt behalen, is het goed om te beginnen met een ijzersterke marketingstrategie. Benieuwd hoe wij het zouden aanpakken om structurele groei te realiseren?

Online marketingstrategie bij LeadLogic in drie stappen:

01

Input verzamelen

Jij kent jouw organisatie het best, dus wij vragen jou graag de hemd van het lijf. Van het ontstaan, tot de doelgroep, concurrenten en ambities. Ook bespreken we met elkaar de verwachtingen van de samenwerking en nemen we de planning voor de komende tijd met elkaar door.

02

Deskresearch

Naast jouw input duiken wij zelf nog de data in en vullen we de strategie aan met relevante data uit de branche, pluizen we de doelgroep uit en stellen we een uitgebreide concurrentieanalyse op.

03

Presentatie

De strategie staat! Tijd om jou mee te nemen in onze bevindingen én plannen voor de inzet van de marketing. Wij denken namelijk tijdens de strategiefase ook al na over passende marketingkanalen en bijpassende budgetten.

Vrijblijvend sparren over jouw online marketingstrategie

Lammert deelt graag zijn visie met jou over de marketingaanpak voor jouw organisatie. Een strategie is namelijk slechts het startpunt van alle mogelijkheden, dus we denken graag vanuit een helicopterview met je mee. Bakkie doen?

Lammert Heek

Lammert Heek

Eigenaar & digital marketing specialist
Wij krijgen een 4.9 op
uit
47 beoordelingen.