Val op tussen de massa met marketing automation

De strijd om de aandacht van potentiële klanten is nog nooit zo intens geweest. Overal waar we kijken worden we geprikkeld met advertenties. We zien productplaatsing in tv-shows en films, influencers promoten gesponsorde content en onze mailboxen zitten voller dan ooit met berichten aan de massa. Toch is het belangrijk om mee te doen. Maar hoe val je op tussen al deze content? Wij kunnen je helpen met marketing automation.

Marketing automation bij LeadLogic in drie stappen:

01

Doelstellingen in kaart brengen

Voordat je als organisatie start met automatiseren is het belangrijk om duidelijke doelen te stellen wat je wilt bereiken met marketing automation. We kijken samen wat er geautomatiseerd kan worden en hoe dit binnen jouw organisatie past.

02

Systemen en kanalen

Wanneer we weten wat we willen bereiken is het tijd om te bepalen welke systemen en kanalen het beste bij jouw organisatie aansluiten. Zo kijken we bijvoorbeeld naar de integratiemogelijkheden met jouw CRM-software en hoe dit gekoppeld kan worden aan de huidige processen.

03

Workflows inrichten en optimaliseren

Alle automations worden als maatwerk ingericht op basis van jouw wensen, voorkeuren en huidige processen. Tussentijds optimaliseren wij deze om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken.

Veelgestelde vragen over marketing automation

Vrijblijvend sparren over marketing automation?

Lammert deelt graag zijn visie met jou over de marketingaanpak voor jouw organisatie. Marketing automation is namelijk slechts een onderdeel van alle mogelijkheden, dus we denken graag vanuit een helicopterview met je mee. Bakkie doen?

Lammert Heek

Lammert Heek

Eigenaar & digital marketing specialist
Wij krijgen een 4.9 op
uit
47 beoordelingen.