Werkwijze.

Bij LeadLogic werken wij graag op onze (tikkeltje) eigen wijze. Door samen met onze opdrachtgevers tot het uiterste te gaan, werken wij aan structurele groei. Of je nu op zoek bent naar een aanvulling op je marketingteam, je marketing wilt starten of de volgende stap wilt zetten in je strategie, wij denken graag met je mee.

Groeimodel_samenwerken aan structurele groei

Samen structurele groei realiseren van A tot Z.

Wil je graag de volgende stap zetten binnen je organisatie, maar is een marketeer aannemen een stap te ver? Laat ons je helpen! Samen kijken we hoe jouw organisatie structureel kan groeien door online marketing in te zetten. Zo kijken we onder andere naar jouw online aanwezigheid en bespreken we de gewenste doelstellingen. Uit ervaring weten wij dat het uitvoeren van onze marketingactiviteiten prettig en efficiënt verloopt wanneer we met jou op dezelfde locatie werken. Zo zijn de werkzaamheden inzichtelijk, is het mogelijk om snel te schakelen en kunnen we de activiteiten aanpassen aan de behoeften van dat moment.

Op deze manier heb je de lusten van een eigen werknemer, maar dan zonder de lasten. Wel zo prettig natuurlijk.

Versterking van je online marketing team.

Ben je op zoek naar een (parttime) online marketeer voor een bepaalde periode als aanvulling op je bestaande marketingteam? En wil jij niet vast te zitten aan administratieve verplichtingen die je anders wel zou hebben bij het aannemen van een extra medewerker? Heb je een project liggen die, bijvoorbeeld voor een vakantie of verlofperiode, ondersteuning kan gebruiken? Of is het vanwege schaarste in de markt lastig om een passende marketeer te vinden?

Bij LeadLogic is het mogelijk om een inhouse consultant mee te laten draaien voor een X aantal uren. Wij denken mee over je strategieën zonder dat je vast zit aan extra risico’s van een eigen werknemer.

Schalen de werkzaamheden af is er een project afgerond? Dan kan de samenwerking gerust worden afgeschaald, no hard feelings.

Hoe opdrachtgevers LeadLogic ervaren

Wil jij ook een structurele
groei realiseren?