Wat je moet weten over adverteren op je eigen merknaam in Google Ads

Adverteren op eigen merknaam | LeadLogic

Adverteren op je eigen merknaam in Google Ads. Is dat nou wel of niet relevant? Want je bent vaak toch organisch al goed vindbaar op je eigen merknaam? Dus waarom zou ik daar dan mijn marketingbudget aan besteden? Veel mensen vinden het vreemd om te (moeten) adverteren op hun eigen naam. Het klinkt ook niet […]

LeadLogic maakt debuut in Emerce100

LeadLogic Emerce100 2023

LeadLogic verschijnt dit jaar in de achttiende editie van de Emerce100. De Emerce100 is een kwantitatief imago-onderzoek onder beslissers naar de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche. Onderdeel zijn van deze lijst is de bevestiging voor iedere digitale dienstverlener dat je goed in de markt ligt. Want inschrijven kan iedereen, maar […]

Maak kennis met Timo – Junior Marketing Consultant bij LeadLogic

Maak kennis met Timo

Van het bezoeken van open dagen op het mbo tot het behalen van een bachelor aan de kunstacademie, van een tussenstop aan de universiteit naar een baan in marketing. Hoe, wat en waarom? In deze welkomsblog zal ik het je uitleggen. Even voorstellen Hola! Ik ben Timo Verbeek en ik ben trots om geboren en […]

In 7 stappen een landingspagina die converteert

Landingspagina die converteert

Een goede landingspagina is scanbaar, leest lekker weg én is conversiegericht. Maar, hoe maak je die landingspagina nou? Ik help je op weg met 7 concrete stappen. Een goed begin is het halve werk Waar moet je op letten bij het schrijven van een goede landingspagina? Daarvoor is het belangrijk om te weten welke vragen […]

Maak kennis met Romy – Junior Marketeer bij LeadLogic

Romy - LeadLogic

Hi! Ik ben Romy, 24 jaar oud en ik woon in het gezellige Kampen. In november 2022 studeerde ik af en in januari begon mijn eerste ‘grote-mensen-baan’ bij niet alleen LeadLogic, maar ook Buro Aangenaam. Ik ga namelijk 50/50 aan de slag als Junior Digital Marketing Consultant én Employer Brand Marketeer. Ik hoor je al […]

Maak kennis met Saskia – Junior Marketeer bij LeadLogic

Saskia - LeadLogic

Hi, mijn naam is Saskia Jägers. Ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Zeist. Na het afronden van mijn studie Communicatie aan de Hogeschool Utrecht was het voor mij dan echt tijd om met een ‘grote-mensen-baan’ te starten. Een nieuw jaar, nieuwe kansen zeggen ze. Zo voelt dat voor mij […]

Employer branding: wat is het en wat levert mij dit op?

Employer branding - wat is het en wat levert mij het op?

Het zijn tijden van krapte in de arbeidsmarkt. Dat is iets waar niemand omheen kan. Hoe lost HR binnen jouw organisatie het personeelstekort op? Komen medewerkers nog vanzelf ‘aanwaaien’ of moet je er nu wel echt heel hard aan trekken? Ons advies: Investeer in een sterk employer brand, oftewel: werkgeversmerk. Dit is minstens zo belangrijk als […]

Maak kennis met Boudewijn – Junior Marketeer bij LeadLogic

Maak kennis met Junior Marketeer Boudewijn

“What’s next?” – De vraag die mij na het afronden van mijn studie bezighield. Ik ben Boudewijn van Overloop, 25 jaar en ik woon in het prachtige Zwolle. Sinds november 2022 werk ik als junior digital marketing consultant bij LeadLogic. In deze blog vertel ik je meer over de kickstart van mijn carrière in online […]

Maak kennis met Thomas – Junior Digital Marketing Consultant bij LeadLogic

Thomas - Junior marketeer - LeadLogic

Hi! Mijn naam is Thomas, 22 jaar oud en ik kom uit Amersfoort. Na mijn studie Bedrijfskunde aan de Hogeschool Utrecht werd het voor mij tijd het werkveld in te gaan. Na een mooie reis door Thailand ben ik begin september gestart als Junior Digital Marketing Consultant bij LeadLogic. Ben je benieuwd hoe ik als […]

Willeke Stam treedt toe als mede-eigenaar bij LeadLogic

LeadLogic eigenaren

Groeiambitie Bij LeadLogic draait alles om groei. Het online marketingbureau werkt voor ruim honderd opdrachtgevers met groeiambitie. Door de expertise op digital marketing, dragen zij bij aan hun bedrijfsgroei. Ook intern is er volle focus op groei voor de eigen marketeers. Ze hebben zelfs één dag in de week de tijd om enkel en alleen […]