LeadLogic voor het derde jaar op rij FD Gazelle

LeadLogic FD Gazelle - teamfoto

Ook dit jaar zijn wij weer uitgeroepen tot één van de snelstgroeiende bedrijven in Nederland. Oftewel: FD Gazelle. Hierin kwalificeren uitsluitend bedrijven die bovengemiddeld groeien: niet alleen in omzet, maar óók in personeel en winst. We zijn super trots om hier opnieuw onderdeel van te zijn! Want groei, dat staat centraal bij LeadLogic. Wij laten […]

Hetzelfde pand, nieuwe etage, dubbel zoveel ruimte: we zijn verhuisd!

Verhuizing LeadLogic

Ja, je leest het goed. Sinds 1 oktober zijn wij de huurders van ons nieuwe kantoor. We stijgen naar een nóg hoger niveau (letterlijk), namelijk de eerste verdieping in plaats van de oude, vertrouwde begane grond. Ons nieuwe kantoor is niet alleen dubbel zo groot, we hebben nu ook ein-de-lijk ruimte voor een grote tafeltennistafel, […]

8 punten waar een goede website aan moet voldoen

8 punten waar een goede website aan moet voldoen.

Een goede website hebben anno nu is essentieel om goede business te draaien. Maar wanneer heb je nu een goede website? Wij hebben een aantal punten voor je op een rijtje gezet. 1. Zorg dat de website jouw bedrijf weerspiegelt. De website is jouw online visitekaartje. Het is dus belangrijk dat in ieder geval de […]

De juiste kosten per acquisitie? Zo bereken je de Customer Lifetime Value

Customer Lifetime Value berekenen met een klant - Gerben

‘€27,50 kosten per acquisitie? Dat is veel te veel op een gemiddelde orderwaarde van €30, dat kan niet uit!’ Een opmerking die ik regelmatig hoor in mijn functie als Digital Marketing Consultant. Voor mij het signaal dat ik de opdrachtgever in kwestie mee moet nemen in het begrip ‘Customer Lifetime Value’. Wat is het precies? […]

Kennismaken met Kim – Junior Digital Marketing Consultant

Kennismaken met Kim - LeadLogic

Hi! Mijn naam is Kim Hazewinkel, ik ben 26 jaar en woon samen met mijn vriend aan de rand van het centrum van Zwolle. In juni 2023 ben ik begonnen als Junior Digital Marketing Consultant bij Leadlogic. Na al een mooi begin te hebben gemaakt aan mijn carrière als online marketeer, ben ik bij Leadlogic […]

Zó trek je de aandacht van je klant: 3 methodes

Zo trek je de aandacht van je klant - 3 methoden.

Hoe zorg je er nu voor dat juist jouw advertentie opvalt in een wereld waarin steeds meer adverteerders schreeuwen om aandacht? Duik in het brein van je (potentiële) klanten en weet wat hen beweegt. Inzicht in de werking van het consumentenbrein is tenslotte de sleutel tot een slimme marketingstrategie. In dit artikel deel ik alvast […]

Nieuwe collega: Kelly! Even kennismaken.

Kennismaken met Kelly - LeadLogic

Ik ben Kelly Brandhorst en op de mooie leeftijd van 30 jaar oud. Woonachtig in Harderwijk, samen met mijn grote en superlieve hond Guusje. Eens in de zoveel tijd verandert mijn woonkamer in een restaurant, ik hou er namelijk van om voor vrienden te koken en dit te combineren met de lekkerste wijnen. Om dat […]

Hoe recensies bijdragen aan het versterken van je merk

Blindelings een aankoop doen komt bijna niet meer voor. Want zeg nou heel eerlijk, hoe vaak koop jij een televisie of bezoek jij een autogarage zonder enigszins de reviews van anderen te lezen. De mening van een ander is doorgaans een overtuigende factor voor een consument om een bepaalde keuze te maken. Daarnaast draagt het […]

De optimale LinkedIn-advertentie? Die maak je zo – 7 tips

LinkedIn advertenties - 7 tips - LeadLogic

LinkedIn advertenties worden veel ingezet door veel B2B-organisaties. Je hebt hier namelijk de mogelijkheid om je doelgroep heel precies te segmenteren door middel van branches of functieprofielen. De kans is groot dat jouw zakelijke doelgroep ook op dit kanaal aanwezig is. Maar LinkedIn is vaak wel een stuk duurder dan alle andere socialmediakanalen om te […]

Maak kennis met Floris – Junior digital marketing consultant

Kennismaken met Floris - LeadLogic

Begonnen op het vmbo, doorgestroomd naar de havo en vervolgens meerdere avontuurlijke uitstapjes gemaakt naar het buitenland tijdens de studie Bedrijfskunde. Na mijn studie ben ik in het internationale werkveld doorgegroeid en vervolgens een totaal andere weg ingeslagen in de marketing bij LeadLogic. In mijn voorstelblog zal ik vertellen hoe dit alles tot stand is […]