Marketing werkt efficiënter zonder specialisaties.​

In het speelveld van online marketing krijg je veel te maken met specialisaties. De ene marketeer regelt je organische vindbaarheid via zoekmachines (SEO) en de andere marketeer focust zich enkel op betaalde campagnes via social media. Al deze personen zijn expert in hun eigen vakgebied zonder kennis of ervaring op andere gebieden. En de communicatie? Dat wordt gedaan door de accountmanager, die vaak weer samenwerkt met sales.

Hoe wij hier over denken? Marketing werkt efficiënter zonder specialisaties. We leggen je graag uit waarom.

Marketing efficienter zonder specialisaties
LeadLogic online marketing - Google Analytics 4

Online marketing vanuit de schoenen van een ondernemer.

Graag neem ik je mee terug naar de basis van LeadLogic. Wat je misschien nog niet wist, is dat we zijn ontstaan vanuit de klantzijde. Paul, één van de eigenaren van LeadLogic had destijds een business in telefoonaccessoires dat als een paddenstoel uit de grond schoot (lees: 300.000 orders op jaarbasis). Samen met Jeroen werkten de twee samen met verschillende specialistische marketingbureau’s, maar steeds dachten ze: dit zouden we zelf heel anders doen. 

Ze mistte het inzicht in de werkzaamheden en de resultaten, de samenwerking en de efficiëntie door te werken met één contactpersoon. Ze verkochten smartphonehoesjes.nl en richten een marketingbureau op. Dit was het begin van LeadLogic.

Alleen allround specialisten.

Hoe wij het anders aanpakken? Bij LeadLogic werken we met echte allround marketeers die jou helpen bij het realiseren van groei. Hiervoor wordt een vaste consultant gekoppeld die het beste bij jouw organisatie past. Door de brede kennis van online marketing (zoals SEO, SEA, sociale media, en e-mailmarketing) is het mogelijk om een sterke marketingstrategie op te zetten, waarbij de verschillende marketingactiviteiten elkaar versterken. 

Daarnaast heb je als ondernemer vaak te maken met verschillende partijen. De een maakt video’s voor je, terwijl de ander bezig is met website onderhoud. Ook deze processen aansturen is dagelijkse kost van onze consultants. Deze combinatie tussen marketing en projectmanagement is eigenlijk een match made in heaven. 

Het voordeel voor jou: ontzorging van a tot en met z, één vast aanspreekpunt en snelle communicatie, waardoor alles binnen mum van tijd geregeld is. Net zo makkelijk.

Alleen allround specialisten

Hoe we online marketing aanpakken

werkwijze-icoon samen groeien

Eén vaste consultant

Als verlengstuk van jouw bedrijf die gekoppeld is aan jouw organisatie. Wekelijks werkt de gekoppelde consultant een vast aantal uur voor jouw organisatie. Zo behouden we focus en staan we 100% voor jou klaar.

iconen_werkwijze-online marketing op locatie

Werken op locatie

Naast onze locaties in Ermelo en Amersfoort werken we graag vanuit jouw locatie. Zo zijn de werkzaamheden inzichtelijk, is snel schakelen mogelijk en houden we de lijntjes kort.

werkwijze-icoon-kennismaken-online marketing

Kennis van een heel team

Bij LeadLogic krijg je een vaste consultant met de kennis van een heel marketingteam als achtervang. Hoe we dit doen? Dankzij standaard projectcoaching, kennisdagen en sparringssessies. 

Klaar voor structurele groei?

Klaar om te groeien?

Ben jij op zoek naar een echte allrounder die jouw organisatie helpt bij het realiseren van structurele groei? Vraag dan een gratis groeigesprek aan. 

Wat een groeigesprek je oplevert:

Gratis groeigesprek aanvragen

In het groeigesprek bespreken we de mogelijkheden om je verder te helpen groeien. Het groeigesprek duurt een uur en daarvoor komen we graag bij je langs. Lammert of Lysanne zal voorafgaand contact met je opnemen voor het inplannen van het gratis groeigesprek. Na afloop ontvang je op basis van analyse het groeiplan per mail. Klaar om de volgende stap te zetten? 

 

Naam
Lammert Geert Heek

Lammert Geert Heek

Eigenaar & digital marketing specialist
Lysanne Westra

Lysanne Westra

Junior digital marketing consultant