Haal meer rendement uit jouw inhouse marketing team.

Met de expertise van LeadLogic leiden wij de marketeers van jouw organisatie op en houd je de kennis niet buiten de deur. Zo behaal je maximaal rendement uit jouw eigen online marketing activiteiten.

Paul Leune karakter

Hoe LeadLogic Learning jouw organisatie verder helpt.

LeadLogic Learning, de naam zegt het al. Deze vorm van samenwerken is erop gericht dat wij jouw marketeers opleiden en coachen. Dankzij LeadLogic Learning houd je de kennis en expertise niet buiten de deur, maar zorg je ervoor dat je eigen marketing medewerkers beter worden door training en opleiding. Of het nu gaat om een individuele medewerker of om een heel team, wij delen onze kennis graag! 

Met LeadLogic Learning zorg je er dus voor dat de kennis van jouw marketing medewerkers wordt vergroot en up-to-date blijft en dat zij nieuwe ideeën opdoen voor het uitbreiden en verbeteren van de marketing. 

De invulling van LeadLogic Learning voor jouw organisatie stemmen we volledig af op jouw wensen en behoeften. Of het nu gaat om maandelijks een dag support of fulltime inhouse ondersteuning, alles is bespreekbaar. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de LeadLogic e-learning omgeving, waarmee medewerkers zelfstandig kennis kunnen opbouwen over online marketing. In deze e-learning omgeving vind je naast algemene online marketing modules, ook specifieke modules over bijvoorbeeld SEA, SEO of Social Media advertising. 

Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op

"

“LeadLogic denkt altijd vanuit de klant en denkt mee op strategisch niveau in plaats van simpelweg campagnes uit te voeren. Laatstgenoemde heb ik bij andere partijen vaak meegemaakt. LeadLogic is oprecht en durft ook aan te geven wanneer ik volgens hen een bepaalde campagne beter niet kan doen.”

Chris Mulder

Cruise Travel

Bekijk een case uit de praktijk.

CruiseTravel logo

Cruise Travel is de grootste cruisespecialist van Nederland. Bij het bedrijf heeft de klant de keuze uit 20 rederijen en meer dan 200 schepen van drie tot zes sterren. Cruise Travel heeft het doel om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van een zorgeloze cruise. Maar hoe zorgen we er nu voor dat de klant de website van Cruise Travel weet te vinden in deze competitieve markt?

VHD probeert iedere dag opnieuw met 9+ momenten fans te creëren voor haar opdrachtgevers. De organisatie helpt 24 uur per dag mensen uit naam van onder andere grote verzekeraars en autofabrikanten. Sta je bijvoorbeeld met pech langs de weg en bel je de pechhulp? Dan is de kans aanwezig dat je via je verzekeraar VHD aan de lijn krijgt. Wanneer een klant belt, probeert VHD de klant dusdanig goed en prettig te helpen zodat hij door de fijne ervaring nooit meer weg zal gaan bij de opdrachtgever. De organisatie probeert met veel empathisch vermogen altijd een stapje extra te zetten en mensen te helpen op een manier zoals zij zelf ook geholpen zouden willen worden.

Voetbal International logo

Voetbal International staat bekend als hét voetbalweekblad van Nederland. Toch is het tegenwoordig meer dan een weekblad alleen. In een moeilijke markt van teruglopende abonnementen op papieren kranten en tijdschriften heeft ook Voetbal International een vertaalslag naar online gemaakt. Dit heeft het bedrijf met VI PRO succesvol gedaan. Maar hoe zorgen we er nu voor dat van het grote aantal websitebezoekers er zoveel mogelijk op een efficiënte wijze omgezet worden in abonnees van het weekblad en/of van het digitale platform VI PRO?

Paul Leune

Heb jij hulp nodig bij de uitvoering van jouw online marketing activiteiten? Vraag dan de profielen op van onze beschikbare Digital Marketing Talents en plan een kennismaking in.