De bullshitbaan

- of beledigen we je nu?

LeadLogic online marketing - Zoekmachine optimalisatie

De wát…!?

De bullshitbaan. Het bestaat echt, want 38% van de mensen is niet tevreden met hun baan. Als je even snel rekent dan ontdek je dat we 24% van onze tijd per week besteden aan het verdienen van onze centen. Dit voelt niet zo veel, maar vergelijk het naast 29% slaap in een week. Best wat toch? En die tijd van je leven wil je als het even kan wel spenderen in een leuke werkomgeving.

{Bull•shit•baan}

(de; m) (informeel)

1. De bullshit baan is er een die je niet (meer) wilt hebben, je kunt je niet verder ontwikkelen, je hebt weinig flexibiliteit of bent toe aan een nieuwe uitdaging. Wat de reden van je bullshitbaan ook is, het is tijd voor verandering. 

–  En dat is precies waarom je op deze pagina terecht bent gekomen, hebben we dat goed?

Wat maakt jullie dan anders

dan al die andere 6.829 beschikbare marketingfuncties?

Daar kunnen we kort en bondig over zijn, we pakken dingen anders aan dan anders. Klaar voor de langere versie?

Bij LeadLogic werken we op onze (tikkeltje) eigen wijze. In vergelijking tot de traditionele marketingbureau’s hebben we geen specialismen. Tuurlijk heeft iedereen zijn voorkeuren, maar in basis zijn we gewoon bezig met wat we leuk vinden: organisaties laten groeien met online marketing. Als consultant ben je volledig in de lead bij je eigen projecten. Van strategie tot uitvoering, je mag zelf aan de slag. Daarnaast krijg je interne coaching waardoor je nóg beter kunt worden dan je al bent. Weet je iets niet? No problemo, dan schuif je gewoon even aan bij een medior- of seniorcollega die je de kneepjes van het vak leert. 

over ons-werkplezier
Ja ik wil van af van de bullshitbaan!

Denk je nu, ja ik wil?

Af van de bullshitbaan bedoelen we dan hé. Dat kan. Misschien zijn wij wel een match? We zochten in elk geval vast uit om waar de ‘gemiddelde Nederlander’ gelukkig van wordt op het werk en wat je bij ons marketingbureau kunt verwachten. 

Wij maken graag kennis met je. Dat doen we met een kopje koffie/thee/limonade/whateveryouwant. Online of face to face – net waar jouw voorkeur naar uitgaat. Zo kun jij aftasten of werken bij ons bureau iets voor jou is.Â