LeadLogic verschijnt dit jaar in de achttiende editie van de Emerce100. De Emerce100 is een kwantitatief imago-onderzoek onder beslissers naar de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche. Onderdeel zijn van deze lijst is de bevestiging voor iedere digitale dienstverlener dat je goed in de markt ligt. Want inschrijven kan iedereen, maar dan door de beoordeling heen komen is voor lang niet iedereen weggelegd. Wij zijn dan ook heel trots dat wij dit jaar kunnen zeggen dat wij onderdeel zijn van deze lijst in de categorie ‘Digital marketingbureaus klein’.

Awards, vermeldingen in toplijstjes, dat is niet waarvoor we dagelijks hard aan het werk zijn. Dat is het succes van de opdrachtgevers, het werkplezier en de ontwikkeling van het team. Toch is een vermelding als deze wel een bevestiging dat we het heel goed doen in de markt.

Deze mooie mijlpaal laten we ook niet zomaar voorbij gaan en we vertelden het onze medewerkers op z’n LeadLogic’s, namelijk in de vorm van een puzzel. Iedere medewerker kreeg een letter thuisgestuurd en samen vormde dit de boodschap dat wij onderdeel zijn van de Emerce top 100 van 2023. Uiteraard hoorde daar ook een lekkernij bij om het te vieren met elkaar. Onze medewerkers zijn uiteindelijk de toppers die deze bekroning mede mogelijk maakten. Zonder hen hadden wij dit natuurlijk nooit gekund.

Mooie bekroning

Directieleden Lammert, Paul, Jeroen en Willeke kunnen dan ook alleen maar trots zijn op LeadLogic en het team: ‘Echt heel erg tof en een mooie bekroning op al het harde werken van het hele team!’ aldus Lammert Heek. Paul Leune reageert: ‘Het voelde voor mij vooral als besefmoment dat we meedoen met de bekendere bureaus in Nederland terwijl we voor mijn gevoel nog steeds een normaal clubje zijn.’

Gedreven medewerkers en opdrachtgevers met groeiambitie

We maakten met LeadLogic hele mooie stappen de afgelopen jaren. Waar we het meest trots op zijn? Jeroen Bos: ‘Ik kan niet specifiek één stap kiezen, want het zijn er te veel om op te noemen. Wat mij trots maakt is hoe gedreven de medewerkers iedere dag weer zijn, ook als het soms even tegenzit.’ Willeke Stam geeft aan: ‘Dat we vast blijven houden aan enkel werken voor opdrachtgevers met een groeiambitie waar we écht het verschil kunnen maken. En niet zomaar alle klussen aannemen.’ 

LeadLogic over vijf jaar

De Emerce100 is een mooie mijlpaal voor LeadLogic, maar zeker niet het einddoel. We hebben nog veel plannen voor ons snelgroeiende bedrijf. Want, hoe zien we onszelf over vijf jaar? De visie van directieleden Paul, Jeroen, Lammert en Willeke: Over vijf jaar is LeadLogic een grotere organisatie waar we dankzij de betrokkenheid van de hele club nog steeds dé partner zijn om mkb-organisaties te helpen in het realiseren van groei. En een bureau waar elk type marketeer terecht kan, graag wil werken en waar werkplezier en kwaliteit voorop staan. Dus eigenlijk nog steeds hetzelfde, alleen dan groter en met meer tools en middelen om groei te kunnen faciliteren.