Als ik vertel wat ik voor werk doe, krijg ik altijd dezelfde reactie: ‘Manager Werkplezier? Wat leuk zeg! Maar eh, wat doe je dan precies?’

Hoe leg ik dat beter uit dan door te laten zien hoe mijn werkweek eruit ziet? Kijk mee in mijn week vol afwisseling, veel regelen en vooral heel veel plezier!

Maandag

Op maandag werk ik altijd thuis. Ik sta vroeg op en zit om 7 uur achter de laptop.
Ik werk 24 uur en bij LeadLogic is er veel vrijheid om je uren zelf in te plannen. Ideaal! Zo kan ik mijn werk goed combineren met ons gezin met 5 kinderen.

Ik begin de maandag altijd met orde scheppen in mijn mailbox. Er komen veel verschillende dingen voorbij: een collega vraagt of ik een vacaturetekst wil nakijken. Ik krijg een mail met beschikbare data voor ons volgende bedrijfsuitje: we gaan karten en borrelen! Omdat we niet alle collega’s dagelijks zien, vinden we het belangrijk om als team leuke dingen te doen. Daarom ben ik ook bezig met de planning van de bedrijfsuitjes. We willen elke maand een leuke activiteit organiseren. Work hard, play hard! Verder lees ik de vrijdagupdate van mijn collega Joran. Hierin houdt hij het team op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing.

Daarna ga ik aan de slag met het schrijven van teksten voor onze klant Xenz, een leverancier van luxe producten voor in de badkamer. Voor hun nieuwe website zijn productteksten nodig. Een hele klus, dus ik stroop mijn mouwen op, zet klassieke muziek op en ga aan de slag!

Dinsdag

Vandaag werk ik op onze locatie bij Creative Collab in Amersfoort. Hier werken ook de creatievelingen van branding agency Mandelo. En er kunnen flexplekken worden gehuurd. Het geeft me altijd veel energie en inspiratie om hier te werken! Af en toe vliegt er een pingpongballetje om je oren, maar dat houdt je scherp 😉

We testen de GetJoan app en tablet om vergaderruimtes en bureaus te reserveren. Alles moet op de juiste manier gekoppeld worden, en dat is nog best ingewikkeld. Voor vragen kan ik terecht bij de helpdesk via de chatfunctie. Zo zit ik vandaag bijna een uur in het Engels in gesprek met een medewerker uit Hongarije. Gek idee eigenlijk. Maar ik word goed geholpen, want alles werkt!

‘s Middags rijd ik naar ons kantoor in Amersfoort Vathorst. Bij reclamebureau Muntz hebben we daar 6 werkplekken in gebruik. Mijn collega praat me bij over de strategie en contentplanning voor Facebook en Instagram van LeadLogic. En ik werk verder aan de teksten voor Xenz.

Donderdag

Vanaf april komt een nieuwe collega ons team versterken. Dat betekent werk aan de winkel voor mij! Er moet veel geregeld worden: laptop, contract en toegang tot accounts bijvoorbeeld. Maar ook het maken van het welkomstpakket hoort erbij. We doen er bij LeadLogic alles aan om nieuwe collega’s een warm welkom te geven!

Verder overleg ik met een collega over de nieuwe planten voor ons kantoor in Ermelo. Ook zoek ik uit of we bij ons kantoor bij Creative Collab en in Ermelo een picknicktafel buiten mogen zetten. Dan kunnen we tijdens de lunch en met afspraken heerlijk van de zon genieten!

De afgelopen weken heb ik veel tijd besteed aan het opstellen van een vragenlijst voor de medewerkers van LeadLogic. We groeien hard met z’n allen en daar zijn we trots op! Om beter zicht te krijgen in wat er speelt, is de vragenlijst gemaakt. Vandaag krijgt iedereen deze in zijn of haar mailbox. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik heb nog extra uren van vorige week staan, dus vandaag ga ik wat eerder naar huis. Heerlijk met het prachtige voorjaarsweer!

En zo zit mijn werkweek er alweer op. Elke dag is voorbij gevlogen en ik heb nu alweer zin in volgende week!

Ben je nieuwsgierig geworden naar werken bij LeadLogic? Er staan toffe vacatures open!Â